پروژه بیزینس پلن تولید کاسه نمد


پروژه بیزینس پلن تولید کاسه نمد

طرح توجیهی تولید کاسه نمد :

 

نام فایل : طرح توجیهی تولید کاسه نمد

فرمت فایل : word

تعداد صفحات : 24

رمز فایل : رمز ندارد

 

پروژه بیزینس پلن در فایل word می باشد که به همراه تمام جداول هزینه ها و توضیحات کامل می باشد که از ان می توان به عنوان پروژه کارافرینی یا انواع پروژه ها استفاده کرد.

توضیحات:

مقدمه

رزین صمغی از شیره درختان و گیاهان متعدد و به ویژه از درختان هوا heva brasiliesis است. که در کشورهای گرمسیری و در مزارع آسیای جنوبی ،اندونزی، سیلان ، کنگو ، و لیربا می روید و از آن الاستمرهای کوئوچوی طبیعی ساخته شده است .ر زین صمغی، قبلاً به کائوچوی هندی اطلاق می شد. ولی اسمی که توجه چارلز گودییر به آن داده شد،صمغ الاستیک بوده است . اولین ترکیبات لاستیکی که برای عایق کاری ابداع شده است در سال 1867 به نام کریت بوده است . کائوچو، اسم قدیمی کائوچوی خام است که بعداً روی آن عملی انجام شده که به جسمی توده ههای تیره رنگ مناسب حمل و نقل در یم آید. خام کائوچو، امولسیون کلوئیدی شیره جمع شده ، محتوی حدود 35 درصد کائوچو جامد مخلوطی از منابع مختلف، به جهت اضافه همگنی است. شیره با اسید منعقد و به صورت ورقهای شیاردار نورد کرپ بدست می آید یا به صورت ورقهایی درآورده شده و برای کشتن باکتریهای آن دو چوب به آن داده می شود و ورق لاستیکی دود نامیده می شود. این ورقها لاستیک خام جاری را تشکیل می دهد.

 

گرچه قسمت عمده شیره خام لاستیک مستقیماً بکار برده می شود به ویژه برای اشیایی مانند دستکشها ، اسباب بازیها و بالون ها و ...


مبلغ واقعی 34,923 تومان    35% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 22,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

تاپ فایل

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما